SULEJMAN, a.s.


Davudu i Sulejmanu smo znanje dali i oni su govorili: “Hvala Allahu, koji nas je odlikovao iznad mnogih vjernika, robova Svojih!
I Sulejman naslijedi Davuda...  (An-Naml, 15-16)
Sulejman, a. s., je sin Davuda, a. s., koji je posjedovao izuzetno znanje, kome Allah dade i vlast i vjerovjesništvo (Al-Baqara, 251), kome je milost ukazao (Saba’, 10) i Zebur objavio. “Mi smo Davudu poklonili Sulejmana...” (Sad, 30) rekao je Allah, dž. š., u kur’anskom poglavlju Sad.
... Mi više stepene dajemo onima kojima Mi hoćemo. Gospodar tvoj je, uistinu, Mudri i Sveznajući. I Mi mu poklonismo i Ishaka i Jakuba; i svakog uputismo - a Nuha smo još prije uputili - i od potomaka njegovih Davuda, i Sulejmana, i Ejjuba, i Jusufa, i Musaa, i Haruna - eto, tako Mi nagrađujemo one koji dobra djela čine - i Zekerijjaa, i Jahjaa, i Isaa, i Iljasa - svi su oni bili dobri - i Ismaila i El-jese’a i Junusa i Luta - i svima smo prednost nad svijetom ostalim dali - i neke pretke njihove i potomke njihove i braću njihovu - njih smo odabrali i na Pravi put im ukazali.  (Al-An’am, 83-87)
Sulejmana, a. s., - isto kao i Davuda, a. s., - Allah, dž. š., je, kao pejgambera, poslao sinovima Israilovim. Uputio ga je na Pravi Put, ubrojao medu Svoje poslušne i bogobojazne robove i, kao i ostale pejgambere, ucinio ga superiornim nad ostalim svjetovima. A u nastavku ajeta, Allah, dž. š., na slijedeci nacin savjetuje vjernike:
To su oni kojima smo Mi knjige i mudrost i vjerovjesništvo dali. Pa ako ovi u to ne vjeruju, Mi smo time zadužili ljude koji ce u to vjerovati. Njih je Allah uputio, zato slijedi njihov pravi put. Reci: “Ja od vas ne tražim nagradu za Kur’an, on je samo pouka svjetovima.” (Al-An’am, 89-90)
I Sulejman, a. s., je, kao i drugi pejgamberi, pozivao ljude u vjeru u Allaha, dž. š., na udaljavanje od božanstava koja ih odvode u širk i da se pridržavaju Allahovih naredbi i savjeta.