SLICNOSTI IZMEÐU SULEJMANA, A. S., ZULKARNEJNA I MEHDIJA-2


Sve ove poteškoce i nevolje nestat ce uporedo sa pocetkom zlatnog doba. Glad, siromaštvo i bijeda nadomjestit ce izobilje, bericet i bogatstvo. U tom periodu niko nece biti u oskudici i bijedi; vjera ce se manifestirati na nacin kako je to propisano Kur’anom, a ljudi ce - kako je i Kur’anom saopceno: “a u imecima njihovim bio je udio i za onoga koji prosi i za onoga koji ne prosi.” (Az-Zariyat, 19), svoje imetke medu-sobno dijeliti. Inace, u zajednicama u kojima se živi prema nacelima islamskog morala nemoguce je da neki budu imucni, a drugi u bijedi. Ako covjek vjeruje u Allaha, dž. š., onda se on plaši da ne padne u stanje saopceno ajetom: “I da se nahrani nevoljnik - nije nagovarao; zato on danas ovdje nema prisna prijatelja” (Al-Haqqa, 34-35). A to biva povo-dom za formiranje jedne velike socijalne pravde, prosperiteta i bericeta u društvu.

Vijesti o gladi i siromaštvu, koje danas dominiraju novinskim stranicama, predznaci su ahir-i zemana saopćenih hadisom. U XXI stoljeću čovječanstvo još uvijek vodi borbu protiv gladi i neimaštine. Ovo stanje će, ako Bog, dž. š., da, biti okončano početkom Zlatnog doba.


Do 95. godine ljudi ce biti vlasnici, odnosno poslovi ce se dobro odvijati; 97. ili 99. godine imetak ce im propadati... (Al-Kavlu’l Muhtasar Fi Alamat-il Mahdiyy-il Muntazar, str. 54)
U ovom hadisu se daju detaljniji podaci u vezi sa eko-nomskim stanjem perioda pred zlatno doba.
Moguce je da se formulacijom “95. godina” skrece pažnja na 1995. godinu. Godina 1995. bila je period kada su ljudi vodili jedan relativno imucniji život, kada životni uvjeti nisu bili mnogo otežani. Upravo, u hadisu se najavljuje da ce se te godine “poslovi dobro odvijati”. Dakle, ljudi su u ovom periodu posjedovali primanja za održanje u životu i bili su toliko bogati da su još mogli kupovati nekretnine. Medutim, 1997.-1999. godine je period kada se ekonomska situacija znatno pogoršala, kada se povecalo siromaštvo i bijeda. Kao što se danas vidi kroz primjer Argentine, ovaj slucaj se realizirao i još je u toku s podjednakom žestinom.

Jedno od pitanja na kojem se stavlja poseban naglasak u hadisima Muhammeda, a. s., koji govore o ahir-i zemanu je činjenica da će glad, bijeda i siromaštvo zavladati širom svijeta. Međutim, taj mračni period će se okončati u Zlatnom dobu i ostvarit će se Allahovo obećanje. Stoljeće u kome se nalazimo bit će period procvata za cijeli svijet.
U ovom hadisu se skrece pažnja na to da ce prije Mehdijevog dolaska biti ubijeni vladari Šama i Egipta.
Osvrnemo li se na blisku prošlost Egipta, vidjet cemo da je, kao što je i u hadisu istaknuto, ubijen jedan “vladar”: Enver Sadat, koji je 1970. godine došao na celo Egipta i na vlasti ostao 11 godina.
Enver Sadat je život izgubio 1981. godine, prilikom parade, u atentatu organiziranom od strane njegovih opozicionara. Pored Sadata, kroz historiju su ubijeni i slijedeci egipatski lideri: premijer Boutros Ghali, na koga je atentat izvršen 1910. godine, premijer Ahmed Maher, ubijen 1945. godine, i premijer Mahmoud Nurkashy, ubijen prilikom atentata 1948. godine.

Prije njaga ce biti ubijeni vladari Damaska (Šama) i Egipta... (Al-Kavlu’l Muhtasar Fi Alamat-il Mahdiyy-il Muntazar, str. 49)
Što se tice rijeci šam, ona se ne koristi samo za sirijski grad Damask. Rijec šam u arapskom jeziku dolazi u znacenju lijevo i njome se oda-vno oznacavaju zemlje koje se nalaze lijevo od podrucja Hidžaza (teritorije na kojoj se nalazi Mekka i Medina). 19 Na podrucju Šama je kroz historiju izvršen veliki broj atentata i ubijeno je niz lidera. Neki od primjera toga su slijedeci:
- sirijski predsjednik države Salah Al-Deen Beetar, ubijen 1920.,
- sirijski premijer Droubi Paša, ubijen 1921.,
- sirijski premijer Muhsin al-Barazi, na koga je 1949. izvršen atentat,
- jordanski kralj Abdullah, ubijen 1951. godine,
- falangisticki lider Libana, Bešir Džemayel, ubijen 1982. godine prilikom bombaškog napada...20

Anvar al-Sadat poginuo je 1981. g. prilikom parade, u atentatu organiziranom od strane opozicije. Pored: fotografija snimljena u trenutku atentata. Gore: vijest u vezi Sadatovog ubistva objavljena u The New York Timesu.
Na prethodnim stranicama smo se dotakli odredenih alameta koji ce biti vidljivi prije Mehdijevog pojavljivanja. Pored toga, u hadisima Muhammeda, a. s., govori se i o doga-dajima koji se definiraju kao mali predznaci kijameta, a koji ce se desiti u periodu pred kijamet, odnosno na pocetku ahir-i zemana. Zbog toga što ce se ovi alameti desiti prije zlatnog doba, oni, u isto vrijeme, izgledaju i kao predznaci Mehdijevog pojavljivanja.
Na predstojecim stranicama se iznose neki od ovih malih predznaka kijameta. Analiziraju li se ovi alameti o kojima nas obavještava Muhammed, a. s., vidjet cemo da se svaki od njih dogada u savremenom dobu. Medutim, ne smije se zaboraviti da ovi dogadaji, koji na prvi pogled djeluju negativno, zapravo najavljuju i jednu eru ispunjenu izobiljem, bericetom, huzu-rom, mirom i sigurnošcu. Nakon svih ovih dogadaja Allah, dž. š., ce za cijelo covjecanstvo otvoriti jednu svijetlu eru. To je obecanje Allaha, dž. š., koji je ovu radosnu vijest vjerni-cima saopcio na slijedeci nacin:
Mi smo u Zeburu, poslije Tevrata, napisali da ce Zemlju Moji cestiti robovi naslijediti. (Al-Anbiya’, 105)
A dat ce vam i drugu blagodat koju jedva cekate; Allahovu pomoc i skoru pobjedu! Zato obraduj radosnom viješcu vjernike! (As-Saff, 13)
Vrijeme u kome je ganimet u monopolu odredenih osoba, u kome se emanet ubraja u ganimet, u kome se zekjat doživljava kao teški teret... (Predznaci kijameta, str. 114)

Tretiranje emaneta kao ganimet, a zekjata kao jednog duga (ispod koga se teško pridici)... (Predznaci kijameta, str. 139)

Nestat ce poštovanja prema starijima i milosti prema mladima. Bit ce povecan broj vanbracne djece, toliko da ce ljudi nasred ulice ciniti blud sa ženama. (Predznaci kijameta, str. 140)

Izgradnja razorenih i razaranje izgradenih mjesta svijeta jedni su od uvjeta i alameta kijameta. (Predznaci kijameta, str. 138)
Kada nastanjena mjesta budu razarana, kada covjek bude temerrus povjereni mu emanet, znaci da je izmedu tebe i kijameta ostala razdaljina kao razmak izmedu ova dva prsta. (Predznaci kijameta, str. 143)


(Lijevo) Tokio koji je nastradao u požaru 1923. g., koji je izbio nakon razornog zemljotresa od 8.3 stepena. (Dolje) Tokio danas, u stanju ponovne izgrađenosti.


Dolaženjem zgrada u stanje nebodera... (Predznaci kijameta, str. 146)

Kijamet neće nastupiti dok  čovjek ne ubije svoga brata.  (Predznaci kijameta, str. 141)
Većina danas modernih gradova načinjeni su od nebodera. Slučaj koji se saopćava hadisom realizira se u potpunosti.

Sukobi u Zairu, između plemena Hutu i Tutsi, traju dugi niz godina. Ovi sukobi su prouzrokovali veliki broj žrtava, a naročito djece.

Dok se ne suoci sa ovim troma, Ummet ce biti na lijepom putu: dok ne nestane dobrote, ne poveca se broj nemoralne djece, dok medu njima essekkarun ne postane ocevidan... Upitali su šta je essekkarun. Odgovorio je: “To je jedno pokoljenje iz ahir-i zemana ciji ce pozdrav biti medusobna psovka.” (Predznaci kijameta, str. 141 142)

Svi ce se tužiti na malu zaradu... Bogati ce, zbog svog novca, uživati poštovanje... (Predznaci kijameta, str. 146)
Mrtvo tržište, smanjenje zarade... (Predznaci kijameta, str. 148) Z
astoji u poslovima. Svi ce se žaliti da ne mogu prodati, ne mogu kupiti, ne mogu zaraditi. (Predznaci kijameta, str. 152)
Kijamet neće nastupiti dok ne ubijete svoje lidere, dok loši od vas ne budu nasljednici na Zemlji.  (Predznaci kijameta, str. 141)

U skoroj prošlosti ubijeno je niz lidera. Neki od njih su, kao što se vidi i iz novinskih natpisa, J.F.Kenedy, predsjednik SAD-a, Olof Palme, švedski premijer, jugoslovenski kralj Aleksandar I i pakistanski predsjednik Ziya ul-Hak.